لوازم جانبی سمعک ها

در دنیایی پر از اتصالات بی سیم و بلوتوثی زندگی می کنیم. انسان مدرن امروز خواهان امکانات بیشتری برای رویارویی با این دنیاست. نه فقط برای تفریحات و سرگرمی بلکه برای ارتباطات انسانی. این مسلما حق افراد کم شنوا نیز هست.

این روزها تصور زندگی بدون تلویزیون، موبایل، کامپیوتر و انواع و اقسام لوازم سرگرمی مشکل است. لوازم جانبی بی سیم فوناک مثل TV Connector و سیستم های Roger شرایطی را فراهم می آورند تا افراد کم شنوا بتوانند از تمام وجوه این زندگی مدرن امروز استفاده ببرند. لوازم جانبی فوناک، به طور قابل توجهی مزایای استفاده از سمعک ها را به حداکثر می رسانند و امکان دسترسی نامحدود به دنیای ارتباطات و مکالمات را برای فرد کم شنوا فراهم می کنند. لازم به ذکر است این گونه لوازم جانبی فقط با سمعک هایی سازگارند که قابلیت های بی سیم و بلوتوثی دارند.

Phonak PartnerMic

PartnerMic میکروفون های سبکی اند که به راحتی به لباس فرد متصل می شوند و برای مکالمات دونفره انتخاب بسیار مناسبی اند. به واسطه تکنولوژی یکپارچه AirStream کاربران می توانند از گفتار شفافی که مستقیما به سمعک های Marvel و Paradise منتقل می شود بهره ببرند.

TV connector

دستگاه TV connector می تواند ابزار مفیدی برای کاربرانی باشد که از سمعک های Marvel و Paradise استفاده می کنند. این دستگاه کوچک به خروجی صدای تلویزیون یا هر منبع صوتی-تصویری دیگر وصل می شود و سیگنال صوتی را به راحتی و بی واسطه به سمعک ها منتقل می نماید. راه اندازی این دستگاه نیز بسیار ساده است. فقط کافی است روشن شده و به خروجی صدا متصل شود تا به صورت اتوماتیک سمعک های سازگار را پیدا کرده و شروع به انتقال سیگنال کند.

myPhonak app

این اپلیکیشن نیز برای استفاده کنندگان از سمعک های Marvel و Paradise طراحی شده و قابلیت های مختلفی دارد. از جمله قابلیت های این اپلیکیشن این است که گوشی تلفن همراه کاربر را به ریموت کنترل تبدیل می کند. در این حالت کاربر می تواند ولوم یا برنامه سمعک را به دلخواه تغییر دهد. به علاوه تنظیم سمعک از راه دور و از طریق اینترنت هم امکان پذیر می شود. این اپلیکیشن به صورت رایگان در Play Store یا app store قابل دانلود کردن است.